Информация за доставка и рекламации
Условия за доставка
1. При поръчки на
стойност над 70 лв транспортните услуги се поемат от нас до офис на куриерска
фирма Еконт.
- Безплатната
доставка важи само за територията на Република България.
- Доставки в
неделя и официални празници не се извършват.
2. Доставката се
извършва след потвърждаване на поръчката по телефон от наш служител.
3. Доставката се
извършва от куриерска фирма Eконт, наета от Фит Зон ЕООД, с включена опция „преглед“ на
адрес, посочен от потребителя. Потребителят
се задължава да осигури достъп и контактно лице, което да приеме и да заплати
поръчаните продукти. Ако клиентът (или упълномощено от него лице) не бъде
намерен в уговореното време за доставка и не може да се установи връзка с него
по телефона в момента на доставка, пратката се връща в офиса на куриера до
поискване от потребителя.
4. Фит Зон ЕООД или
представител на куриерската фирма се ангажират да уведомят потребителя по
телефона или e-mail, ако се появят внезапни обстоятелства, възпрепятстващи
навременното изпълнение на доставката.
5. Поръчките се
обработват в работни дни от 10.00 до 16.00 часа. Обикновено отнема 1 до 2 работни дни за обработването на поръчка. Наш служител ще се свърже с теб на посочения в поръчката ти телефонен номер. Ако не получиш обаждане в рамките на 2-3 работни дни, провери дали посоченият номер в поръчката е коректен и провери имейла си за съобщения от нас или се свържи на номер +359 885 456 563 (пон.-пет. 10-18 часа).
6. Потребителят няма право да не заплати доставена пратка. Фит Зон ЕООД има право да отказва да обслужва клиенти, които не са потърсили пратката/те си в срок без основателна причина и по този начин са нанесли финансови вреди.
Връщане и замяна на
стоки
Ние ти даваме
възможността, ако не си удовлетворен/а от закупения от вас продукт, да го върнеш
в определения от закона срок и да получите твоите пари обратно, при условие че
продуктът е в оригиналния си вид, опаковка и качество и е придружен от всички
съпътстващи го при получаването документи. Продукти, подлежащи на връщане, са
дрехи и аксесоари, които не са преминали никаква обработка /пране, гладене,
рязане и други действия нарушаващи целостта им, както и премахване на етикети/
и хранителни добавки и хранио с ненарушена цялост на опаковката /не са
разпечатвани и с разлепени етикети/ . Ние с удоволствие ще ти асистираме при
всеки ваш въпрос. Разходите за връщането на продукт(и) са за твоя сметка, освен
в случаите, изброени в т.5.
1. Връщане се
приема само след уведомяване на наш служител чрез формата на сайта или на
телефон +359 885 456 563 (пон.-пет. 10-18 часа) и след уточняване на причините и начина на връщане
на продукта или продуктите.
2. Ако състоянието,
в което ни връщаш продукта или продуктите, не отговаря на горепосочените
условия, ние ще ги го/ги върнем, като разходите за това ще са отново за твоя
сметка, а сумата, с която си го/ги закупил/а, става невъзвръщаема.
3. При подмяна на
продукт с друг модел, размер, вкус или разфасовка, куриерските услуги са за
сметка на клиента.
4. Продукти,
изпратени от клиенти до нас за подмяна или връщане с наложен платеж чрез куриер,
без предварителна уговорка с наш служител, няма да бъдат приемани!
Възстановяването на сума за закупен продукт става след приемане на пратката от
наша страна след като се уверим в нейната цялост!
5. Ние оглеждаме
нашите продукти преди те да достигнат до теб, но ако се случи да направиш
рекламация на стока поради фабричен дефект или допусната грешка от нас при
приемането на поръчката, ние ще поемем разходите по нейното връщане.
6. При връщане на
продукт поради причина, която не попада под изброените в т. 5, при поръчката на
който/които си ползвал/а опция или ваучер/код за безплатна доставка, от сумата
за връщане ще бъде приспадната сумата от 6 лв, която при първоначалната
доставка сме заплатили ние.
7. Ние винаги
изпращаме пратките си с опция „преглед“. Можеш да се възползваш от възможността
за отпадане на поръчката (или част от нея, с изключение на случаите, посочени
по-долу в т. 8), като транспортните разходи са за сметка на клиента, освен в
случаите, попадащи в т.5.
8. Връщане на
продукти, участващи в промоция заедно с други продукти (вземи Х - плати У,
промо стакове и др.) е възможно само при връщане на всички продукти, включени в
промоцията, в ненарушен търговски вид (дрехи и аксесоари, които не са преминали
никаква обработка /пране, гладене, рязане и други действия нарушаващи целостта
им, както и премахване на етикети/, хранителни добавки и храни с ненарушена
цялост на опаковката /не са разпечатвани и с разлепени етикети/).
9. Може да върнеш
продукта или продуктите съгласно член 55(ал.1) от ззппт, до поискване в офис Еконт Ботевград-Изток, за Фит Зон ЕООД, тел. 0888883660 или до наш склад (ако предпочиташ друг куриер).
Желаем ти приятно пазаруване!